Päť najčudnejších športových log

Publikované 25.05.2017 09:45
Image Päť najčudnejších športových log

BRATISLAVA (jnk) – Každý jeden športový klub má svoje vlastné logo. Niektoré z nich sú svetoznáme a fanúšik ich spozná na prvý pohľad. Mnohé sú naozaj krásne a stali sa vyjadrením dôvtipu, kreativity a umeleckého ducha. No niekedy sa vôbec nevydaria. Pozreli sme sa na päť kandidátov, ktorí by mohli bojovať v súťaži o najčudnejšie športové logo.

CAROLINA HURRICANES

Keď v zámorí robia rôzne rebríčky alebo ankety medzi hokejovými fanúšikmi, logo Caroliny sa vždy umiestňuje medzi najhoršími. Vizuálne totiž pôsobí naozaj odpudivo – je kostrbaté a nesúmerné. Má znázorňovať puk, ktorý je zároveň okom hurikánu. Odborníci z oblasti grafického dizajnu však o ňom hovoria, že je akoby vystrihnuté z reklamy na WC tablety, keďže im pripomína točiacu sa vodu v záchode.

SAMPDORIA JANOV

Keď sa ľudia zadívajú na logo talianskeho klubu, vidia na ňom len obrovskú čiernu škvrnu. V skutočnosti je to hlava námorníka z profilu, ktorý je známy ako Baciccia. Fajčí fajku, má dlhé vlasy a na hlave čiapku.

LULEǺ HF

Za naozaj nevydarené môžeme označiť logo švédskeho hokejového klubu z Luley. Podľa uštipačných poznámok je totiž zvieraťom na obrázku pásomnica, ktorá otvára „ústa“, aby sa zahryzla do svojej obete. V skutočnosti je to však medveď hnedý s otvorenou papuľou. Zlý vizuálny dojem je vytvorený tým, že mu vôbec nevidieť hlavu.                                          

HULL CITY A.F.C.

Fúha... Čo bije do očí viac? Že tigrovi chýba jedno ucho, že vyzerá ako holohlavý, má smiešnu briadku alebo, že celá jeho hlava pôsobí ako nedokončená maľovanka? Rovnako komicky vyzeralo už pôvodné logo klubu používané pred rokom 1998.

GREENVILLE SWAMP RABBITS

Americký klub z nižšej hokejovej súťaže ECHL prešiel zmenou imidžu v roku 2015, keď sa z Road Warriors stali Swamp Rabbits, teda močiarne zajace. Nové logo je vcelku pekné: má svoju dynamiku, hokejka vtipne prechádza do mrkvy. Avšak celý dojem kazí vňať mrkvy, ktorá nie je zelená, ale sivá, čo vytvára zlý vizuálny dojem a človek má pri pohľade na logo pocit, že zajac trpí plynatosťou.

0 reakcií

Súvisiace články

0 reakcií

Pridať komentáre môžu len prihlásení užívatelia.